שלושה סוגי נשקים בהן חברות אבטחה משתמשות

14.04.2013

מבצעים ומשימות הנעשים על ידי חברות אבטחה מתבצעים בדרך כלל בעוד הפועלים מאחורי הקלעים מצוידים בנשק חם. 

בני טל - דוגמה לאקדח יריחו

בני טל – דוגמה לאקדח יריחו

הנשק הוא הכלי הבסיסי ביותר בו המאבטח יכול להגן על הקליינט שלנו ומכאן ניתן להבין שישנה חשיבות גם לסוגי הנשקים בהם משתמשות בדרך כלל חברות האבטחה. במידה ואתם מתעניינים בשירותה של חברת אבטחה, חשוב מאוד שתלמדו קודם על סוגי הנשקים הנפוצים בהם החברות משתמשות ולאחר שתלמדו על כל אחד מהם מעט מידע – תוכלו גם לשים דגש לחברה באילו נשקים תרצו שהיא תצטייד לצורך המבצע הספציפי שלכם. מה גם שבמידה ומדובר במבצע קצת פחות מסוכן ומורכב, תוכלו לבקש דווקא את הנשקים הפחות יקרים, מה שיוריד לכם עלויות בהצעת המחיר שתקבלו לאחר מכן.

שלושה סוגי נשקים בהן חברות אבטחה נוטות להשתמש
1. בהתייחסות לסוגי הנשקים שבהן חברות האבטחה משתמשות – יש לאפיין קודם את המשימה. כאשר מדובר באבטחת מתקנים, סדרנות או פטרולים – הצורך בשימוש בנשק "כבד" הוא פחות משמעותי ולקח מוקצה בדרך כלל אקדח מינימאלי או רובה ישן ופשוט כמו ה"קרבין" (נשק מקוצר).
2. כאשר מתייחסים לקטגוריה של אבטחת אישים, אז כבר יש מקום לרובים יותר משמעותיים כמו מקלעים ותתי מקלעים – רובה הסער הידוע לכולם בשם "עוזי" משמש לא אחת חברות אבטחה, בדומה אליו ישנו גם ה-M16 הידוע לכולנו מצבא הגנה לישראל.
3. לאחר התייחסות לשתי הקטגוריות הקיימות בחברות אבטחה, נוכל להתייחס גם לאמל"ח משלים המתלווה לנשקים הללו. רימוני הלם, רימוני עשן, סכינים, אפודי מגן ועוד משמשים כנשקים נוספים המסייעים למבצע הבטיחותי לעבור בשלום ומותאמים בדרך כלל לסיטואציות מורכבות במיוחד.

חברת אבטחה רצינית ומבוססת תהיה בעלת כל אמצעי הלחימה החשובים הללו ותוכל לספק את השירות עבורכם. לפני שאתם רוכשים את השירות, פנו אל החברה ודרשו ממנה את אמצעי הלחימה שבהם הייתם מעוניינים להשתמש במסגרת המבצע, כך תוודאו שקיבלתם בדיוק את מה שהזמנתם.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.