שלושה עקרונות חשובים באבטחת מתקנים

20.04.2013

אבטחת מתקנים היא פעולה כלל לא פשוטה. כאשר רוצים לאבטח אזור שטח מסוים, חייבים להיעזר בשירותי חברת אבטחה המנוסה בפעולות הללו, אחרת ניתן יהיה להגיע לתוהו אין סופי ולאירועים מאוד לא נעימים.

בני טל - אבטחת מתקנים

בני טל – אבטחת מתקנים

כל חברה המארגנת אירוע רציני מצטיידת בחברת אבטחה מוצלחת לצידה, המסייעת לה להעביר את האירוע בצורה מסודרת ובטוחה, ללא סכנת חיים לאף אחד מהשוהים בו. אם גם אתם מתעניינים בשירות של אבטחת מתקנים, חשוב שתתוודעו לכמה עקרונות חשובים בתחום הזה העלולים להשפיע משמעותית על מידת ההצלחה של המשימה ולברר שחברת האבטחה אליה אתם פונים אכן מודעת אליהם.

שלושה עקרונות חשובים בנוגע לאבטחת מתקנים
1. התפרסות לפי שטח – אירועים מסוימים, במידה והם ממש גדולים – יכולים להתפרס על שטחים של מאות מטרים. לשם כך, ישנה צורך בהתפרסות וארגון כוח אדם המותאם באופן יחסי למימדי האירוע. תדרשו לבנות תוכנית מסודרת יחד עם חברת האבטחה ולהבין בדיוק את מספר האישים והמאבטחים שתצטרכו במסגרת האירוע. תכנית זו תתבסס על פי הערכה מסוימת שמבוססת על איזה שטח יכול להתפרס מאבטח אחד בלבד, ולפי כך ניתן להתאים זאת על פריסה של פני כל השטח ומימדיו.

2. צפיפות – חשיבות גדולה באירועים מסוימים שיהיה מספיק שטח ביחס לכמות האנשים המגיעים אליו. תאונות רבות ומצערות עלולות לקרות כתוצאה מריכוז גבוה של אנשים על פני שטח קטן מדי. על כן, חברת האבטחה תצטרך להציב סדרנים שיוודאו שכל אחד מן הקהל יכול לנשום ואינו נדחס באופן מסוכן כך שיוכל להיפגע כתוצאה מכך.

3. ציוד ראוי – עקרון אחרון ולא פחות חשוב מהאחרים הוא שהמאבטחים והסדרנים שאותם מציבה חברת האבטחה יהיו מצוידים כראוי. לא תמיד מדובר רק בכלי נשק, אלא גם בציוד נוסף ומשלים שיעזור להם להשתלט על הסדר ולמנוע מטעויות מצערות לקרות.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.