שלושה עקרונות חשובים בנוגע לאבטחת איש עסקים

21.04.2013

איש עסקים הוא בדרך כלל בן אדם שמרוויח כסף קצת יותר מן הממוצע. לא סתם הוא קיבל את התואר המדובר. אנשים אלה נקלעים לפעמים לסיטואציות לא נעימות. 

בני טל - חברת אבטחה פרטית

בני טל – חברת אבטחה פרטית

האומנם, אנשי העסקים אולי לא ראשי ממשלות או נשיאים, אך איפה שיש כסף ישנה גם תאוות בצע וקנאה – ואילו יכולות להוביל לסכנת גניבה או שוד או אפילו פגיעה בחייהם של האנשים אשר הכסף נמצא בידיהם. לשם מניעת אי הנעימות הזו, ניתן לפנות לחברת אבטחה המספקת שירותי אבטחה לאישים שתדאג לעמוד במשימה העומדת בפניה ולאבטח את שלומו ורכושו של איש העסקים עליו הם אמונים.

שלושה עקרונות חשובים בנוגע לאבטחת אנשי עסקים
1. הכנה לקראת האיומים הצפויים בדרך – אם לאיש עסקים מסוים ישנו חשש ממפגע מסוים, על חברת האבטחה ללמוד את אופי הקשר ביניהם ושורש הסכסוך ועל פי נתונים אלו לבנות תוכנית המבוססת על ידע והשערות הגינויות של היכן ואיך ינסה לבצע מוקד הסכסוך את זממו. כמובן שיש להתאים גם את אופיו של המאבטח המושלם למשימה וגם לדאוג לכך שתהיה חפיפת זמנים חלקה בין המאבטח לבין איש העסקים. ייתכן ותידרש גמישות בעניין מצד שני הצדדים.

2. פנייה לחברת האבטחה הנכונה – לא כל חברה מנוסה באבטחת אישים, וכאשר מדובר במשימה כמו אבטחת איש עסקים – היא יכולה במקרים רבים גם להתרחש במדינות זרות. לשם כך ישנו צורך במאבטחים המנוסים והמוצלחים ביותר בתחום ועל כן, יש לברר לא מעט מידע על אופי החברה, יכולותיה, לקוחותיה וניסיונה בתחום לפני שסוגרים איתה.

3. כלי עזר נוספים – אבטחת איש עסקים איננה מסתכמת רק בנוכחותו של מאבטח לצידו של הלקוח. לרוב, מדובר בצורך גם בשירותי אבטחה נוספים דוגמת – קבלת סיוע מחוקר פרטי ואסיפת מידע מודיעיני, סיורים רכובים ופטרולים, התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור, התקנת מערכת אזעקה במקום שהייתו של איש העסקים ועוד. בררו עם החברה ממנה אתם מעוניינים לקבל את השירות שהיא מספקת גם כלי עזר אלו במסגרת השירות.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.