אבטחת תושבי שכונת שפירא ודרום תל אביב

06.05.2012

בהמשך להצעתנו הקודמת לאבטחת תושבי אזור התחנה המרכזית הישנה בתל אביב ופינוי המסתננים הבלתי חוקיים השוהים בה, אנו מתחילים לראות כי ברגע שבביטחון ואבטחה אין מעשים אלא רק הבטחות וששילטון החוק לא עושה כלום ומייצר קרקע פורייה למעשיהם – החוק הופך למים. ברגע שהפשע לא ממוגר – הוא נכנס לכל מקום.

עיריית תל אביב, רון חולדאי, החליט בהחלטה חד צדדית שאבטחת אזור דרום העיר איננה בתחום אחריותו וממשלת ישראל החליטה שהיא איננה עושה שום דבר בנדון. מה שקורה כעת, זה שהשטח מדבר ולמרות ההתעלמות – קולו עוד ייגבר עד שנראה כי אחרנו את המועד להרגעתו.

מבעירים את השטח

בשבוע שעבר, בזמן שיצאו חבר'ה צעירים ממועדון, הותקף הבחור והבחורה (ילדה כבת 15) עברה מסכת מעשים מגונים ותקיפות גופניות. לאחר מכן, באה כמובן תגובת השכונה, אשר התבטאה בהשלכת בקבוקי תבערה ושאר מעשים בלתי חוקיים מצד האזרחים הישראלים באזור.

ברור לכל אדם שמטפל בביטחון וברווחה, שכל עשרות אלפי המסתננים שנמצאים במדינת ישראל ואינם רשאים לעבוד מכיוון שהמדינה איננה מעניקה להם אשרות עבודה, הם פושעים בעל כורחם. למסתננים אלו, כמו לכל בני האדם, ישנו יצר הישרדותי ובשלב כלשהו הרעב מכניע אותם והם הולכים "לדרוש" את צרכיהם, בין אם מדובר ברעב לאוכל או ברעב לסיפוק יצריהם. ישנו גבול ליכולת הדחקת היצרים של אדם במצוקה ובשלב כלשהו הם שולחים את נפשם למות עם פלישתים ומשאירים, כמו במקרה האחרון, משפחה הרוסה וילדה שבורה.

 

מובאים לפתחו של הפשע

בכדי לטפל בבעיית המסתננים, מעבר לפן הבטחוני-מדיני שיבוצע על ידי חומת מגן לאורך הגבול, יש לאבטח את תושבי דרום תל אביב ודרום הארץ (בערים כמו אשדוד ואילת למשל), לא רק מאויבים מבחוץ, אלא גם ממפגעים מבפנים. המאפיה המתהווה בין המסתננים, חבירתם לגורמי פשע בארץ והתרבותם המהירה, גורמת לכך שכל יום שבו אנו ממתינים ללא פעולה, הופך את המשימה לקשה יותר עד שהיא תתפוצץ לנו בפנים.

בדרך לשם, ימשכו מעשי הפשע וההרג משני הצדדים, עד לאנרכיה טוטאלית.

לפעול עכשיו

כל שהממשלה מטאטאת כעת אל מתחת לשטיח, יהפוך להר אבק עצום שלא ניתן יהיה לטפל בו באמצעים רגילים. האבטחה של תושבי תל אביב צריכה להתבצע על ידי העירייה, המשטרה והגורמים הנספחים אליהם.

יש להחזיר את המסתננים למדינות מהן הם הגיעו, הן בגלל המצב הכלכלי במדינה והן לאור המפגע הבטחוני שבהשארתם כאן. אכלוב עשרות אלפי אנשים ממדינות זרות, אשר אינם מפוקחים ואינם נבדקים כיאות, עשוי לגרום להתפרצות מחלות שאין אנו מכירים ולגרום למפגעים שפשוט לא ניתן יהיה להתמודד איתם.

אך הדבר החשוב ביותר הוא, אבטחת תושבי המדינה האזרחים ושמירה על חייהם, בטחונם ובנותיהם.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.