פינוי אלים של פולשים שהשתלטו על מפעל נטוש

20.02.2013

פולשים המשתלטים על שטח שאינו שלהם יכולים תוך 30 יום להקשות מאוד על בעל הנכס בהחזרת השטח אליו. כאן נכנסת לתמונה חברת האבטחה המשתמשת בפינוי אלים.

מפעל ישן  שננטש על ידי הבעלים הקודם. המפעל נכנס לפירוק ולהליך של כונס נכסים, הבעלים פינה את המכונות, העובדים עזבו והמבנה נותר נטוש ועזוב. מהר מאוד הגיעו לשם פולשים באופן לא חוקי והשתלטו על הנכס. בעל המפעל פנה אלינו ומסר כי מדובר בפלישה טרייה מאחר ולא עברו 30 יום מאז. זהו נתון חשוב במיוחד עבורנו, מאחר והוא מאפשר לנו לפנות את הפולשים ללא צורך בצווי בית משפט, עירוב משטרה ותהליך שיכול לקחת זמן רב והרבה מאוד כסף. בעל הנכס מסר כי הפינוי היה ביום א' וביום שישי כבר פלשו. ככל הנראה זה בוצע בעקבות מידע מוקדם כי השטח אמור להיות ריק. בני טל - אבטחה אלימה

הגענו אל המפעל ולאחר סקירה זריזה הבנו כי יש שם צוות די גדול של פולשים שהגיעו להשתקע במקום, לעבוד שם ולחיות. הם ניסו להרים עסק לכל דבר כולל מגורים בתוך המפעל. הם ניסו להרוויח זמן וחשבו שכך לא יוכלו להעיף אותם לאחר שיעברו ה-30 יום. מדובר בחודש קריטי, מאחר שבמהלכו אתה יכול להגיע ובעזרת כוח סביר להסביר לצד השני כי זהו אינו מקומו ושהוזמנת על ידי הלקוח – הוא בעל הנכס על מנת לפנות אותם מהשטח והם נדרשים לעשות זאת בכל צורה בה יבחרו – בצורה נעימה או בכוח.

הגענו למקום והבחנו כי מצויים שם 70 איש אשר ערוכים למלחמה ללא פשרות. הבהרנו להם כי מדובר בשטח פרטי ועליהם לעזוב את המקום באופן מיידי. הם הבהירו כי הם ערוכים להישאר בשטח תקופה ארוכה. לא הייתה לנו כל ברירה אלא  להתארגן למבצע של ממש, תוך דאגה לפינוי מכונות, העמסה וכל מה שכרוך עבורנו בהוצאת מטלטלין החוצה. הגענו בשעת לילה מאוחרת וראינו כי המקום מאובטח על ידי אותם 70 איש. הסברנו להם שוב בצורה נעימה אך תקיפה כי הכול מצולם ומתועד וכי הם מסיגי גבול ועליהם להתפנות מהשטח. הם הבינו כי אנו לא מתכוונים לוותר כל כך מהר.

התחילו משחקי כוחות. הם ראו את המאבטחים החסונים שלנו, שערוכים לכל פינוי אלים שיתרחש. בסופו של דבר הגענו להידברות עם הבוסים האחראים והבהרנו כי עדיף לשני הצדדים כי הם יפנו  את המפעל. העמדנו לרשותם את האפשרות כי הסבלים שלנו והמשאיות יפנו את כל הציוד, בתשלום של הפולשים כמובן וזה בדיוק מה שקרה. הם התפנו תוך 48 שעות ולאחר מכן כאשר המקום היה נקי, אבטחנו את השטח למשך 10 ימים נוספים עד אשר נכנס הדייר החדש כאשר ברשותו חוזה חתום ותקף. חברת האבטחה שלנו שמרה על המקום במשך שבוע נוסף לשמור על הסדר הטוב שלא יהיו בעיות. כך ראינו כיצד פינוי אלים על ידי חברת אבטחה אלימה יכול להיות יעיל במיוחד ולמנוע בלגן אטומי. 70 הפולשים נרתעו כאשר הבחינו ב-200 מאבטחים חסונים.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.