מדוע להשתמש בחברת אבטחה ולא במשטרה

18.03.2013

אבטחה היא לא עניין שניתן לזלזל בו – כאשר אנו מפקידים את חיינו בידי גורם מסוים, עלינו לעשות את העבודה הטובה ביותר בטרם נתחיל לעבוד עם הגורם ולוודא שאנו מקבלים שירות אמין ויתרה מכל – בטוח באמת. חברות אבטחה שונות קיימות בארץ בשפע כיוון שהצורך בהן הוא ממשי ביותר. אם במדינות זרות הצורך באבטחה הוא בעיקר לצורך מניעת אלימות ואי סדר, הרי שבארץ ישנו גם הגורם הביטחוני הקשור לאינתיפאדה בה אנו נמצאים כבר למעלה מעשור.

בני טל -חברת אבטחה

בני טל -חברת אבטחה

ניתן אם כן להבין שחברות האבטחה בארץ גם מנוסות יותר והאנשים המועסקים בתחום בעלי ניסיון צבאי, יתרון שקיים בחברות אצלנו בארץ על פני כאלה בחו"ל. אין זה אומר שכל חברת אבטחה היא כזו המספקת את השירותים האיכותיים ביותר, על כן חשוב לדעת כמה פרטים בדרך ובמידה ואתם מנסים להפעיל אירוע מסוים – הרי שעליכם לבדוק אותם עוד בטרם תפנו לחברת אבטחה מסוימת לצורך שיתוף פעולה.

סיטואציות שונות בהן ישנו צורך בשימוש בחברת אבטחה
כאשר מדברים על שימוש בחברת אבטחה, בדרך כלל מדברים על אירועים המקהילים כמות גדולה של אנשים סביב מקום אחד, אז ישנה סכנה מסוימת למקרים של אי סדר, אלימות ואף פגיעה ממשית מצד אויב חיצוני. בין האירועים ניתן להתייחס כמובן לשמחות דוגמת חתונות גדולות, אירועי בר מצווה ובת מצווה, בריתות וכד'. במקרים כאלה, בדרך כלל הצורך בשימוש בחברת האבטחה הוא מצד העניין של שמירה על הסדר ודאגה שאנשים השוהים במקום הם אנשים שאמורים להיות בו.

מעבר לכך, ניתן להתייחס גם לאירועים דוגמת הפקות כלשהן – אירועים טלוויזיוניים, אירועי ספורט, אטרקציות, מופעי זמר וריקוד, הרצאות ועוד שלל סיטואציות. לצד כל אלה, ישנו גם הצורך בשימוש בחברת אבטחה לצורך הגנה על בן אדם מסוים. במידה ומגיעה אישיות חשובה לארץ או שברצונכם לספק הגנה לעצמכם או מישהו אחר – הרי שתוכלו לפנות לחברת האבטחה שתספק לכם מאבטחים פרטיים בעלי ניסיון רב בתפעול נשק וקרב גופני.

מדוע להשתמש בחברת אבטחה ולא פשוט לפנות למשטרה?
משטרת ישראל הינה גוף מנוסה ומצוין בכל הקשור לאבטחה, על כך אין עוררין, אם כן, עולה השאלה – למה לא לפנות פשוט למשטרה ולחסוך לעצמנו הוצאות רבות? התשובה לכך פשוטה: המשטרה מתעסקת באין ספור מקרים שונים ופנייה אליה בדרך לא תביא את התוצאות הטובות ביותר. כאשר העין פוזלת ופרוסה על מדינה שלמה – היכולת להפיק את התועלת מהמשטרה נמוכה ביותר. מעבר לכך, השירותים שחברות אבטחה מציעות הן הרבה יותר נרחבים ומגוונים וברוב המקרים המשטרה בכלל לא תוכל לסייע בהם.

המשטרה היא גוף שמומלץ לפנות אליו בדיעבד, ולא לכתחילה. לכן, אם אתם באמת רוצים לאבטח מקום, אירוע או אדם מסוים – הרי שהכי משתלם וחכם יהיה עבורכם לפנות לחברת אבטחה מוצלחת ומנוסה בתחום. אל תתפשרו על ביטחון והקדישו מעט זמן למצוא את החברה המוצלחת ביותר שיכולה להציע עבורכם את שירותי האבטחה שלה.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.