מה חשוב לבדוק לפני התקנת מצלמות אבטחה

11.04.2013

השימוש במצלמות אבטחה לצרכי מיגון הפך כבר מזמן לתופעה חיובית שמסייעת לכם לשמור על היקר לכם. כל חברת אבטחה תוכל להמליץ לכם כיום על שימוש במצלמות כדרך מיגון חשובה.

בני טל - מצלמת אבטחה

בני טל – מצלמת אבטחה

מצלמות אבטחה הן כלי מאוד שימושי ויעיל למגר מקרים של גניבה או פגיעה ברכוש או בחיי אדם במקום בו הן ממוקמות. עם זאת, יכולת הפקת המיטב משימוש במצלמות יכולה להפוך מכזו מאוד בסיסית לכזו שממש עושה את ההבדל. ישנה חשיבות גדולה בהבנה כיצד ואיפה להתקין את המצלמות, בכמה מצלמות להשתמש ובעוד כל מיני פרטים אחרים. ניתן להבין אם כן שרכישה עצמאית של מצלמות אבטחה ללא קבלת שירות ההתקנה שלהם על ידי גורם מוסמך ומקצועי בתחום היא לא פעולה חכמה. במידה ואתם פונים לחברת אבטחה לצורך רכישת המצלמות, בקשו גם שיספקו עבורכם את שירות ההתקנה – אפילו אם מדובר בהשקעת עוד כמה מאות שקלים.

מה חשוב ולבדוק ולמה חשוב לבדוק – התקנת מצלמות אבטחה
נפנה לענות קודם כל על השאלה הראשונה – מה הדברים שחשוב לבדוק כאשר מתקינים מצלמות אבטחה? ראשית, נתייחס לתווך. מצלמת אבטחה יכולה להתפרס על שטח מסוים שאליו היא מצליחה להגיע ועליו היא משתלטת. כאשר מתקינים את המצלמות, חשוב למקם אותם בצורה יעילה שתכסה כמה שיותר שטח. כאשר מדובר בהתקנת מספר מצלמות, חשוב שלא תהיה התנגשות ביניהן וחפיפה של כיסוי שטחים. בנוסף לכל אלה, חשוב מאוד גם להקפיד להתקין את המצלמות במקומות מוסווים ומוסתרים על מנת שהפושע שנכרה בדרככם, לא יוכל להרוס אותן.

כעת נוכל להתפנות ולענות על השאלה השנייה – למה חשוב לבדוק שכל העניין בוצע על הצד היעיל ביותר? התשובה לכך פשוטה ולא מורכבת. ככל שנגדיל את מידת האפקטיביות של המצלמות, כך נוכל להשיג ביטחון גדול יותר לכך ששוד או פגיעה ברכוש לא יתבצעו במקום בו הן ממוקמות. ככל שנכסה שטח גדול יותר עם המצלמות וככל שהן תהיינה מוסתרות יותר, כך יגדל הסיכוי שנוכל לתפוס את הפושע על חם.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.