כך תהפכו למאבטחים מן השורה הראשונה בחמישה צעדים פשוטים

אין ספק כי על אף העובדה שעבודת האבטחה עלולה להיות כרוכה בסיכונים כאלה ואחרים, הרי שמדובר בעבודה מאתגרת ומגוונת מאין כמוה – והעדות הטובה ביותר לכך נעוצה בכמות המועמדים שמגיעים לראיונות הקבלה. במאמר שלפניכם נתייחס לחמישה טיפים מרכזיים אשר בעזרתם תוכלו להפוך למאבטחים מן השורה הראשונה.

בני טל - חברת לאבטחת אישים

בני טל – חברת לאבטחת אישים

• ראשית, עליכם לבדוק האם אתם עומדים בתנאי הסף הנדרשים לקבלת רישיון נשק במדינת ישראל? כך למשל, תוכלו לשאת נשק רק אם אתם בני 21 אחרי שירות צבאי\לאומי\אזרחי – או בני 27 ללא שירות קודם כזה. זאת כמובן בהנחה ואתם תושבי קבע במדינת ישראל למשך שלוש שנים לפחות. כמובן שמעבר לתנאים האלה יהיה עליכם לעבור בדיקה רפואית ולמלא את הטפסים הרלוונטיים.

• אחרי שקיבלתם את רישיון הנשק המיוחל, ועוד לפני שאתם מגיעים לראיון העבודה בחברת האבטחה – הקפידו לערוך אימוני כושר בדגש על מרכיבי הסיבולת, המהירות והקורדינציה.

• עם הגעתכם לראיון העבודה, הציגו את הניסיון הצבאי או התעסוקתי הרלוונטי ודאגו להסביר למראיין מהו היתרון היחסי שלכם – זהו עיקרון מנחה שצריך ללוות אתכם בכל ראיון עבודה באשר הוא.

• במידה והתקבלתם, יהיה עליכם להתחיל ולצבור ניסיון מבצעי מעשי – בין אם באבטחת אישים ובין אם באבטחת מבנים או כיוצא באלה. הימים הראשונים יהיו אולי לא פשוטים אבל תירתעו מעבודה קשה כי כל משימה טומנת בחובה ניסיון מעשי יקר ערך. הציגו את עצמכם בפני המאבטחים הוותיקים יותר ונסו ללמוד מהם כמה שיותר מרזי המקצוע.

• לבסוף, על מנת להמשיך ולשמור על עצמכם בצמרת רשימת המאבטחים המבוקשים, יהיה עליכם לשלב בין השמירה על הכושר הפיזי (ועל יכולת הדיוק הנדרשת מכל מאבטח שמחזיק נשק) לבין היכולת האינטלקטואלית לנתח ולקרוא מצבים בזמן אמת – וזאת על מנת למנוע כל איום פוטנציאלי מבעוד מועד.
לשם כך יהיה עליכם להשתתף בהשתלמויות, לקרוא חומרים רלוונטיים ולהיות כל הזמן עם האצבע על הדופק. תחום האבטחה האישית הוא תחום שמתחדש כל העת – מדי יום ביומו – וגם אתם – חייבים להתחדש יחד אתו.
בהצלחה!



קטגוריות:מאמרים