5 תכונות בסיסיות שנדרשות ממאבטח

30.05.2013

מאבטח הוא תפקיד בעל חשיבות עליונה. ארגונים ומוסדות מזמינים שירותים מחברת אבטחה, ובניגוד לשירותים אחרים שבהם ניתן לתקן את הרושם, במקרה של אירוע ביטחוני, תוצאות שליליות לא באות בחשבון.

על המאבטחים להיות בעלי תכונות ספציפיות כדי שהסדר יישמר ללא הפרות כלל. מיהו המאבטח האולטימטיבי? הנה חמש התכונות הבולטות הדרושות ממאבטח:

אימון ברמה גבוהה. המאבטחים הטובים ביותר הם אלו שעברו את האימונים המתאימים והגיעו לרמת ידע מסוימת כדי לבצע את עבודתם על הצד הטוב ביותר. מטבע הדברים, על המאבטחים להיות בעלי תעודה מתאימה ורישיון.

בני טל - מאבטחים בזמן העבודה

בני טל – מאבטחים בזמן העבודה

ניסיון ושכל ישר. ברור שכל מאבטח צריך להתחיל במקום מסוים, אבל אין ספק שהמאבטח הטוב ביותר הוא זה שרכש מספיק ניסיון, יודע כיצד להתמודד עם מצבים מסוימים ובעל כושר גופני טוב. הניסיון כולל גם ידע רחב בנהלים שהוא קריטי לתפקיד.

כנות. מאבטח צריך להיות האדם ש"אפשר לסמוך עליו", שיהיה אחראי מספיק ויסיר את כל הדאגות בנוגע לאירועים ביטחוניים. המאבטח נחשף במהלך עבודתו למידע רגיש, ולכן כנות וסודיות הן מצרכים חשובים.

כושר מנהיגות. במקרים רבים, חברת אבטחה מצפה מכוח האדם שלה לעבוד בצוות ולהגדיל ראש, והמשמעות היא שמאבטח צריך להיות אדם שלוקח על עצמו אחריות. כאשר קיימת סכנה, יידע המאבטח באיזו דרך מיטבית לפעול.

יכולת תקשורת. התכונה הזו קריטית למאבטח. לא רק היכולת לתקשר עם הלקוח חשובה במקרה הזה, אלא היכולת לתקשר עם האנשים שבהם הוא נתקל באופן יומיומי בעבודתו. יכולת התקשורת תאפשר למאבטח לאבחן סיטואציות מסוכנות עוד לפני שהן מתרחשות.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.