5 סוגים של דלתות ביטחון לבית ולעסק

17.06.2013

כאשר מעוניינים באבטחה של הבית או העסק, הדלת היא לא רק כניסה למקום. גם אם תרכשו את המנעול היקר והאיכותי ביותר, הדבר לא יעזור אם הדלת עצמה לא חזקה ואיכותית.

בני טל - 5 סוגים של דלתות ביטחון

בני טל – 5 סוגים של דלתות ביטחון

הדלתות שעשויות מחומרים דקים ולא איכותיים, ניתנות לפריצה בקלות על ידי בעיטה או שבירה. לכן, פתרון לשדרוג רמת האבטחה הוא דלת חזקה. כמובן שאין הדבר אומר שהדלת היא אמצעי המיגון היחיד, ולכן במידת הצורך, רצוי להתקין ציוד אבטחה נוסף, כמו מצלמות.

חמישה סוגים של דלתות ביטחון חזקות

  1. דלתות מעץ כבד. ניתן למצוא דלתות מן הסוג הזה בכניסות לבתים ולבניינים. הדלתות האלה עבות וכבדות, אבל בדרך כלל נחשבות לאסתטיות, שכן ניתן לבצע עיצוב בעץ. לעתים מומלץ להשתמש במנעול נוסף לצורך אבטחה טובה יותר, אבל הדלת עצמה עמידה מאוד. ניתן להתקין על דלתות מעץ כבד זכוכית מחוסמת וחורים, וכך להפוך אותן לדקורטיביות.
  2. דלתות פלדה. מדובר בדלתות שנחשבות לנפוצות ביותר בבתים ובעסקים. דלתות פלדה עמידות יותר בפני בעיטות ובפני נזקים מאשר דלתות מעץ מלא וכבד, אם כי הן בעלות נטייה לשקוע בקלות. גם דלתות פלדה ניתן לעצב, אך פחות מאשר דלתות מעץ.
  3. דלתות מברזל חשיל. מדובר במתכת חזקה מאוד שנחשבת לפחות נתיכה ממתכות רבות. את הדלתות האלה ניתן לעצב בצורות שונות ואפשר לראות אותן בכניסה לחצרות בבתים פרטיים למשל. כמו כן, ניתן להתקין על דלת מברזל חשיל זכוכית כהה שמסייעת בעיצובה.
  4. דלתות תריס. די ברור שדלת תריס הנגלל מעלה לא מתאימה לכניסה לבתים, ואכן היא נמצאת בשימוש עסקים שונים. בדרך כלל משתמשים בדלת תריס למחסנים או לפתחי חנויות. התריס האיכותי יותר עשוי ממתכת, שמותאמת לגודל הפתח שיש לכסות. הן פועלות כמו דלתות במוסך: הדלתות מאובטחות בתחתיתן ועולות מעלה כשמעוניינים לפתוח אותן. ניתן לפתוח ולסגור את הדלת הן באופן ידני והן באמצעות מנוע.
  5. דלתות סורגים. את הדלתות האלה אפשר למצוא בפתחי חנויות רבות, כמו למשל חנויות במרכז קניות. הדלתות האלה עשויות מחומרים שונים, אבל רובן נגללות מעלה או בעלות מסילה להזזה הצידה. הסורגים מהווים פתרון אבטחה למוצרים גדולים ויקרים, שמקשים על פורצים לבצע את זממם.

אפשר גם לעצב אותן: צפו בצביעת דלת מעץ כבד 

חברת האבטחה BTS הוקמה לפני יותר מ-30 שנה על ידי אל"מ (מיל.) בני טל, שנחשב לאחד מראשוני תחום אבטחת האישים למגזר הפרטי. כיום החברה פועלת בארץ ובעולם ובעלת ארבע זרועות מרכזיות. ניתן ליצור קשר 24 שעות ביממה בטלפון 03-5272874/9.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.