הגנה על קניון מדמי חסות ופרוטקשן

13.05.2012

לאחרונה, פנו אלי בעלי קניון במרכז הארץ, לאור בעיה חמורה שנוצרה להם. בעלי החנויות בקניון, אמרו להם שגורמים עברייניים דורשים מהם דמי חסות ופרוטקשן וסוחטים אותם ללא הפסקה.

חברת אבטחההשיטה עבדה כך שבסוף כל יום הגיעו בריונים של משפחות פשע ודרשו 10% מהפדיון היומי. חלק מהמוכרים הסכימו לכך וחלקם לא. כתוצאה מהאיומים, היו בעלי חנויות אשר פחדו לפתוח את עסקיהם, מה שגרם לנזקים נוספים. לאט לאט, התפתחה הסכמה בשתיקה, שאין לדווח על כך לרשויות, עד שהקניון, אשר בנוי על הכנסה מתוך פדיונות העסקים – הגיע למצב של קריסה.

הגשתי לבעלי הקניון תוכנית מבצעית של חברת האבטחה שלנו, הכוללת מאבטחים גלויים וסמויים. נערכנו בתוך ומחוץ לקניון ונכנסנו לפעולה. כאשר הגיעו בריוני משפחות הפשע בכדי לקחת את הפדיון היומי, אנחנו כבר היינו בתוך התמונה ולמעשה החלפנו את המוכרות החייכניות בבריונים משלנו, אשר ניהלו את המשא ומתן אל מול העבריינים. הבהרנו להם שהחנויות בקניון לא משלמות יותר וכי הם מצולמים ומתועדים ושמומלץ להם ללכת מבלי לשוב עוד.

אל מול חומות המאבטחים, הבינו העבריינים כי את דמי החסות שלהם – הם לא ימצאו כאן יותר.

למעשה, בהינף כלום סיימנו פרשה אשר יכלה להרוס את הקניון ואת חיי העובדים בו. חסכנו כסף וחיים ועל כך יש להודות לניסיון הרב של חברת האבטחה שלנו מול עבריינים ופורעי חוק. אין ספק שהעבריינים ינסו עוד לבדוק את השטח, אך הם לא יעיזו לפעול בשנית.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.