שימוש בחברת אבטחה בעת פינוי דיירים מדירה

21.01.2015

כאשר אדם או כמה אנשים שוכרים דירה יחד, אך הפסיקו להעביר את התשלומים השוטפים לבעל הדירה, או לחלופין משפחה לא עומדת בתשלומי המשכנתא ומפסיקה לשלם אותם, הם למעשה מתגוררים בבית באופן בלתי חוקי – מבלי לשלם על כך. החוק מאפשר במקרים מסוימים הליך של פינוי דיירים המתגוררים בנכס בצורה לא חוקית. בנוסף, ניתן לבצע פינוי פולשים או דיירים מנכס, המבצעים בו פעילות בלתי חוקית.

האתגרים העומדים בפני אנשי חברת אבטחה

פינוי פולשים על ידי חברת אבטחה

פינוי פולשים (stockimages)

פינוי פולשים או פינוי שוכרי דירה הם מחזה לא מלבב, בלשון המעטה – במיוחד כאשר המפונים אינם יכולים לעמוד בעול התשלומים או הסתבכו ובעקבות כך אינם יכולים לעמוד בתשלומים.

בעלי דירות ונכסים שמעוניינים לפנות את השוכרים שלהם שמתגוררים בנכס מבלי לשלם, יכולים לפנות אל חברת אבטחה פרטית לביצוע את הפינוי, ובכך להפוך את הסיטואציה למעט פחות צורמת.

נוכחותם של מאבטחים במקום מסייעת, במקרים מסוימים, להפחית את המתח הרגשי ואת האמוציות במקום.

קיימת אפשרות שבה דייר לא חוקי שלא משלים עם הפינוי, ינסה להרוס את הרכוש או להזיק למבנה, ולכן נוכחות חברת אבטחה המבצעת את הפינוי, צפויה למתן התנהגויות שכאלה.

תגובה אפשרית אחרת ומסוכנת מצידו של דייר לא חוקי, היא אלימות כלפי בעל הדירה או המפנים עצמם, משום שהוא עשוי להרגיש כי 'אין לו מה להפסיד'.

מדוע כדאי להשתמש באבטחה בעת פינוי פולשים או דיירים?

חברת אבטחה תוכל לסייע לכם לפנות דיירים לא חוקיים או לבצע פינוי פולשים מנכסים, תוך התחשבות בשיקול הדעת והסודיות הנדרשים. שימוש במאבטחים יכול למנוע חיכוכים מיותרים ולהגן על בעל הבית מפני תוקפנות של הדיירים. כמו כן, הסתייעות בהם תבטיח את שלום הרכוש הנמצא בדירה ותמנע השחתה שלו.

לסיכום – אם אתם מעוניינים לבצע פינוי מבלי להיקלע לעימות ישיר עם המפונים ו/או להסתכן בעצמכם, מוטב כי חברת אבטחה תהיה זו שתטפל בעניינים. מאבטחים המנוסים בתחום זה יבצעו את עבודתם ברגישות הנדרשת, תוך השלמת המשימה בהצלחה.

צפו – מתוך ערוץ 2: פינוי פולשים ע"י חברת BTS



סגור לתגובות.