כיצד דואגים לאבטחת הקשישים?

10.04.2013

הנושא של אבטחת קשישים וניצולי השואה חייב להיות בראש מעייננו. עלינו לדאוג לביטחונם של הקשישים שהפכו לקרבנות של אלימות אכזרית וחסרת תקדים.

בני טל - להגן על קשישים

בני טל – להגן על קשישים

בעת האחרונה אנו עדים לפעולות אלימות כנגד קשישי ארצנו. אותם קשישים, מלח הארץ, ניצולי שואה שעזרו לבנות את המדינה הזו מהיסודות שלה, חשופים למקרי אלימות מזעזעים שאסור להתעלם מהם. בעת האחרונה, יוצאים עלובי הנפש של החברה הישראלית מן החורים במטרה לפגוע בקשישים בצורה אנושה. הם מודעים לכך שאותם קשישים לא יוכלו לפגוע בהם חזרה ועל כן הם מרגישים בטוחים להזיק להם.

אנחנו חייבים לדאוג לאבטחה של הקשישים ולהבטיח כי תהיה להם איכות חיים גבוהה. חובה להזכיר לאנשים כי הדרת פני זקן אינו סתם מונח שיש להתעלם ממנו. החברה צריכה ללמד כי מי שפוגע בקשיש, יפגעו בו בדרך הקשה. חובה להחליט על עונש מקסימלי, שלא יגיעו לעונש על תנאי אלא מאסר ארוך טווח. לאחר כמה מקרים בהם של פגיעה בקשישים בהם הפוגעים ייכנסו לכלא, נחזה בהתפוגגות של התופעה הקשה והמכוערת.

על מנת לטפל בבעיה חובה להקים סיירות של אבטחת קשישים. חברת אבטחה אלימה יעסיקו בריונים שיסתובבו ויגנו על הקשישים הנמצאים בגנים הציבוריים ואף בביתם. יש לדאוג לחלק לכל קשיש לחצן מצוקה שיחובר אל מוקד חירום שיידע ברגע  הנכון כי כאשר אותו קשיש לחץ על הלחצן תוך מספר דקות תישלח אליו ניידת ובה שוטרים שיגיעו לחלץ אותו מהבריונים.

אנו צריכים להתבייש במקרים בהם עשרות קשישים נפצעים על לא כלום, רק מאחר ואיזה מטורף החליט כי הוא מעוניין לפרוק את זעמו על קשיש חסר יכולות הגנה שאינם יכולים להחזיר להם. חברת אבטחה צריכה להיות ערוכה למקרים כאלה בהם יש להגן על הקשישים מפני התוקפים המסוכנים. אותה חברת אבטחה תוכל לתת את המענה במקרי חירום ולהציל את חייהם ובריאותם של הקשישים.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.